Vpiši iskalni niz

Čakalne dobe so okvirne in se dnevno spreminjajo. Za najbolj aktualne trenutne čakalne dobe kliknite tukaj.

   ZDR. STORITEV ODRASLI 

STOPNJA NUJNOSTI

Pregled za očala (1930)

Okulistični pregled (1028)

Okulistični pregled zaradi kontaktnih leč (1998)

Nujno


24 ur

24 ur

Zelo hitro

20 dni

 100 dni

  100 dni

Hitro

 25 dni

160 dni

160 dni

Redno

 30 dni

200 dni

200 dni



   ZDR. STORITEV  OTROCI 

STOPNJA NUJNOSTI
Pregled za očala (1930)

Okulistični pregled (1028)


Zelo hitro
160 160
Hitro
200 200
Redno
250 250



PRESTAVITEV TERMINA: Pacient  lahko brez navajanja razlogov odpove termin najpozneje deset dni pred izvedbo zdravstvene storitve, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve in le v okviru napotitve s stopnjo nujnosti hitro ali redno (15.b člen ZpacP). V primeru, če na vaš termin ne morete priti, vas prosimo, da nas o tem pravočasno obvestite pred pregledom.

OPRAVIČILO IZOSTANKA: Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov,  pri čemer pacient razlog za odpoved sporoči pisno (15.b člen ZpacP). Ko sprejmemo pisno opravičilo o izostanku, vas bomo ponovno naročili na pregled v najkrajšem možnem času.

NEOPRAVIČEN IZOSTANEK: Če pacient ne pride na termin, termina ne odpove ali opraviči, se ga črta s čakalnega seznama in napotna listina preneha veljati (15.b člen ZpacP)

Stopite v stik z nami