Čakalne dobe
Čakalne dobe so okvirne in se dnevno spreminjajo. Za najbolj aktualne trenutne čakalne dobe kliknite tukaj.
ZDR. STORITEV ODRASLI STOPNJA NUJNOSTI |
Pregled za očala (1930) |
Okulistični pregled (1028) |
Okulistični pregled zaradi kontaktnih leč (1998) |
Nujno |
|
24 ur |
24 ur |
Zelo hitro |
20 dni |
40 dni |
20 dni |
Hitro |
|
60 dni |
|
Redno |
|
90 dni |
|
ZDR. STORITEV OTROCI STOPNJA NUJNOSTI |
Pregled za očala (1930)
|
Okulistični pregled (1028) |
Zelo hitro
|
20 dni | 20 dni |
Hitro
|
60 dni | 80 dni |
Redno
|
70 dni | 120 dni |
PRESTAVITEV TERMINA: Pacient lahko brez navajanja razlogov odpove termin najpozneje deset dni pred izvedbo zdravstvene storitve, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve in le v okviru napotitve s stopnjo nujnosti hitro ali redno (15.b člen ZpacP). V primeru, če na vaš termin ne morete priti, vas prosimo, da nas o tem pravočasno obvestite pred pregledom.
OPRAVIČILO IZOSTANKA: Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov, pri čemer pacient razlog za odpoved sporoči pisno (15.b člen ZpacP). Ko sprejmemo pisno opravičilo o izostanku, vas bomo ponovno naročili na pregled v najkrajšem možnem času.
NEOPRAVIČEN IZOSTANEK: Če pacient ne pride na termin, termina ne odpove ali opraviči, se ga črta s čakalnega seznama in napotna listina preneha veljati (15.b člen ZpacP)