Točne in posodobljene čakalne dobe lahko najdete na portalu Čakalne dobe.
Zaradi sprememb interventnega zakona so se čakalne dobe podaljšale, saj nam onemogoča obravnavo večjega števila pacientov.
V kolikor imate izdano nujno napotnico, nas pred obiskov nujno pokličite: 04 511 17 12
Spodnji seznam je le okviren in zadnjič posodobljen: 12.1.2024.
|
|
|
|
---|---|---|---|
ZDR. STORITEV ODRASLI STOPNJA NUJNOSTI |
Pregled za očala (1930) |
Okulistični pregled (1028) |
Okulistični pregled zaradi kontaktnih leč (1998) |
Zelo hitro |
20 dni |
200 dni |
15 dni |
Hitro |
15 dni |
400 dni | 14 dni |
Redno |
10 dni |
500 dni | 13 dni |
ZDR. STORITEV OTROCI STOPNJA NUJNOSTI |
Pregled za očala (1930) |
Okulistični pregled (1028) |
Zelo hitro | 300 dni | 300 dni |
Hitro | 250 dni | 250 dni |
Redno | 200 dni | 200 dni |
PRESTAVITEV TERMINA: Pacient lahko brez navajanja razlogov odpove termin najpozneje deset dni pred izvedbo zdravstvene storitve, in sicer le enkrat v okviru iste napotitve in le v okviru napotitve s stopnjo nujnosti hitro ali redno (15.b člen ZpacP). V primeru, če na vaš termin ne morete priti, vas prosimo, da nas o tem pravočasno obvestite pred pregledom.
OPRAVIČILO IZOSTANKA: Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov, pri čemer pacient razlog za odpoved sporoči pisno (15.b člen ZpacP). Ko sprejmemo pisno opravičilo o izostanku, vas bomo ponovno naročili na pregled v najkrajšem možnem času.
NEOPRAVIČEN IZOSTANEK: Če pacient ne pride na termin, termina ne odpove ali opraviči, se ga črta s čakalnega seznama in napotna listina preneha veljati (15.b člen ZpacP)